poniedziałek, 5 grudnia 2016

Skutki uboczne medykamentów a nerwice









Silne bóle głowy i migreny

Witam mam 19 lat często odczuwam silne bóle głowy, zdarza się, że mam migreny (przy nich mdłości lub wymioty) niedawno stwierdzono u mnie zbyt duże napięcie mięśniowe w okolicy karku stan ostry, Od niedawna zaczęły się problemy ze wzrokiem (rozmazane literki itp) poza tym pojawiały się lęki, fobie i duszności. Jakie badania powinnam wykonać?

Stosowanie leków na depresję i nerwicę a zaburzenia pamięci

Witam, Mam na imię Izabela. Mam 29 lat. Jakiś czas temu liczyłam się na depresję i nerwicę. Przyjmowałam leki miałam kilka razy zmieniane takie jak np. Perazyna, arketis, doraźnie sedan, afobam, zolpic na sen, ketrel. Chciałam zapytać czy leki te mogą spowodować uszkodzenie w mózgu, wpływać na pamięć i koncentrację spowodować rozdrażnienie? Od ok roku nic nie przyjmuję. Proszę o odp. Bardzo dziękuję.

Witam. Od dziecka cierpię na zaburzenia lękowe w tym NN. Leczenie podjęłam mając 20 lat.Od tamtej pory z dwiema przerwami biorę Asertin 50(ciąża+karmienie to jakiś niepełny rok,oraz próba odstawienia,gdzie po 3 mies musiałam wrócić do leczenia).Dwa razy lekarz też próbował mi zmienić leki:pierwszy raz na Citabax,drugi raz na Parogen....niestety bardziej zaszkodziły niż pomogły.W dalszym ciągu biorę więc Asertin. Chciałabym wiedzieć czy faktycznie ten lek można stosować latami.Dodam że pomaga.

Witam. Biorę lek Pramolan 2x dziennie na nerwicę leki na przewlekłe zapalenie zatoki szczękowej tzn., był Nasometin i Biostyna, obecnie biorę Sinupret 3x dziennie, maść do nosa nawilżającą, tran, żeń-szeń oraz Polprazol na żołądek. Czy te leki mogę brać razem? Chce wyleczyć zatoki ale jednocześnie bardzo chce wyjść z nerwicy. Czy te leki są bezpieczne razem?

Leczenie nerwicy lękowej i mrowienia kończyn

Witam mam 26 I lecze sie na nerwice lekowa przy napadsch leku mrowieja i dretwoeja mi dlomnie okolice twarxy i jezyk i bardzo dusi mnie w gardle tak jak bym miala sie udusic . Lelarze mowia ze to terxyczka. Czy trxyczka moze zabic?

Tycie po Pregabalinie

czy przytycie 18 kilo po pregabalinie przy zdrowych wszystkich innychwynikach jest normalne. pregabalinę biorę antydepresyjnie i nasennie inne leki już zawiodły. od zolpidenu jestem uzależniona inne leki nie pomagały. mam też zdiagnozowaną sama pregabalina na sen nie działa mam diphergan a tycie mnie dobija nie wychodzę z domu. co mogę zrobić? borderline.

Duszności i mrowienia języka w sytuacjach stresujących

Witam mam 20 lat chciałbym sie dowidziec kto mi mogł by pomuc ma dusznosci jak by mi serce zaraz wyskoczyło czasem mruwienie jezyka bardzo czesto mam tak jak sie bardzo denerwuje mysle oczyms zaczynam miec lęki ogulnie czesto sie denerwuje nawet zbyle czego leki dochądzą czesto przez to uzalezniłem sie od alkocholu bo moge sie przyznac ze jak sie napije zapominam o wszystkim ale i tak to wraca jak zwalczyc te nerwy nie moge spac bo sie boje zasnoć urojenia ze sie nieobudzie HELP

Libido przy Pramolanie stosowanym na nerwicę

Witam.Mam stwierdzona nerwiće i lekarz przepisał mi Pramolan 25 mg tzn .pół tabletki na noc , a po tygodniu 50 mg , czy po tym leku siadzie mi libido? czy utyje? Mam duża przepukine przełykowa i tycie nie było by wskazane.Czy mogę go brac doraznie ?czy pomoże na bóle somatycze tzn ,żoładkowe? czy powoduje zaparcia?Dodatkowe mam zomiren Sr 0,5 mg przez miesiać.

Inhibitor wychwytu zwrotnego serotoniny

Czy można brać inhibitor wychwytu zwrotnego serotoniny +inhibitor wychwytu zwrotnego noradrenaliny i dopaminy razem?dr każe wybierać,że"co za dużo to niezdrowo.mówię że oba leki na mnie działają.Jeden pomaga na natręctwa,drugi na niepokój i zaczyna aktywizowac (mam zok i depresję).czy nie można brać kilka leków antydepresyjnych np.2 jeśli mają inny profil działania?leczenie będzie skuteczniejsze?Poza tym leki mają inne substancje czynne,należą do innej grupy.dodam iż chodzę na psychoterapie

Narastające duszności a podejrzenie POCHP

Witam. Od kilku dni mam narastające duszności.(problem przy wydychaniu). Bardzo szybko się mecze, mam płytki szybki oddech nawet w spoczynku. Do tego kaszel. Miałam przeswietlenie płuc, ekg, badania tarczycy, czekam na spirometrie. wyniki na razie dobre. Biorę leki zwiewne na rozszerzenie oskrzeli i stan zapalny. Przez 1,5 roku paliłam papierosy. Czy to może być pochp? Czy jest możliwe że to zaawansowana nerwica? Biorę leki przeciw lękowe. Proszę o odpowiedź.

Czy udać się do psychiatry po leki nasenne?

Witam . Mój problem sen.Od wielu już lat źle sypiam,budząc się po 3/4razy w ciągu nocy.Ostatnio około miesiąc temu jest jeszcze gorzej.Budze się po 3g snu i czuję mocną niechęć do dalszego spania.Siedze i piję kawę od 2/3w nocy nawet.Nie raz dośpię w dzień i lubię to.Nie na widzę spania w noc.Dlaczego?Zaczyna to źle wpływać na codzienne moje funkcjonowanie.Czy udać się do psychiatry po leki nasenne?Mam 41lat.Nie pale i piję słabe kawy z 1łyzeczki. Czas zacząć leczyć psychikę?

Oroflocina, Duomox, Mesopral i Amitriptylinum VP 25 przy problemach z żołądkiem

Witam, od jakiegoś czasu borykam się z problemami z żołądkiem, lekarz zlecił mi gastroskopię. Po jej wyniku wypisał mi leki: oroflocina, duomox, mesopral i amitriptylinum VP 25. Wyczytałam, że ten ostatni to lek na depresję, więc dlaczego przepisał mi go gastroenterolog ?

Guzki Schmorla w odcinku lędźwiowym, wypuklina i zwapnienie kręgu

Mam guzki Schmorla w odcinku lędźwiowym , wypuklinę i zwapnienie kręgu . Wszystko jest położone blisko rdzenia i mam pytanie czy możliwe że te zmiany wpływają na moje zdrowie ? Mam zawroty głowy , częste parcie na mocz i bóle nóg jakbym przebiegła maraton . Boli mnie też często szyja i żebra , czy uciska coś na rdzeń . Ostatnie badanie TK miałam w 2009r . Czy od tamtej pory mogło się pogorszyć ? Dodam że mam także nerwicę lekową ,

Farmakologiczne i psychologiczne leczenie z nerwicy

Mam 29 lat, leczę się farmakologicznie i psychologicznie z nerwicy. Usg dopochwowe-ok, wyiki krwi-ok, usg jamy brzusznej-ok. Mam parcie na pecherz, kłucie w dole brzucha tuż za kością łonową. Byłąm u urologa, ginekologa, neurologa, nikt nie wie co to może być. Dodam że mam także "gulganie" w brzuchu i podbrzuszu, częste, głośne i intensywne. Wypróżniam się regulanie, brak krwi w stolcu(robiłam badanie). Kolonskopiwe 4 miesice temu tez nic nie wykazała.Doskwiera mi to ciągłe parcie a pecherz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz