środa, 28 grudnia 2016

Nerwica lękowa

Pytanie z FB 

Witam leczę się 3 lata na nerwicę lękową do dzis nie wychodzę sama mam zawroty glowy nie wejde na pasy rzuca mnie ns jeden bok badania wszystkie ok nie radzę sobie z tym ppprostu boję się
Lecze sie w przychodni chodze do psychiatry zazywam leki Parogen i Egzyste mam troje dorosłych dzieci. 
Kobieta z Polkowic. 

Odpowiedź 



Witam serdecznie, 
jeżeli leczy się Pani już trzy lata i te leki nie pomagaję to przecież powinne być zmienione, logicznie biorąc  może także zmienić  psychiatrę?
Ja jednak jestem zdecydowanym przeciwnikiem leczenia farmakologiczego nerwic, stanów lękowych, fobii i lęku napadowego. Radziłbym  Pani zwrócić się do psychoterapeuty i pomału odchodzić od leków, ewentualnie traktując je tylko w fazie przejściowej jako wsparcie do psychoterapii.
Poniżej przesyłam Pani linki do wywiadu ze mną na ten temat:
http://www.psychotherapie-live.de/nerwica/
http://psychotherapie-live.de/data/documents/STRES-zabija-akt..pdf
Myślę, że przeczytanie powyższego pomoże Pani zrozumieć, że trzeba szukać różnych
dróg pokonania tej nieprzyjemnej choroby.
Przy okazji: kilkoro moich pacjentów zafundowało sobie psy czy koty i powiedziało mi, że obcowanie z tym zwierzętami im pomogło.
Pozdrawiam i życzę rychłego powrotu do zdrowia
Krzysztof Dudziński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz