czwartek, 12 stycznia 2017

Stosowanie leków na depresję i nerwicę a zaburzenia pamięci

Pytanie

Kobieta , 30 lat , Jasło Witam, Mam na imię Izabela. Mam 29 lat. Jakiś czas temu liczyłam się na depresję i nerwicę. Przyjmowałam leki miałam kilka razy zmieniane takie jak np. Perazyna, arketis, doraźnie sedan, afobam, zolpic na sen, ketrel. Chciałam zapytać czy leki te mogą spowodować uszkodzenie w mózgu, wpływać na pamięć i koncentrację spowodować rozdrażnienie? Od ok roku nic nie przyjmuję. Proszę o odp. Bardzo dziękuję.   

Odpowiedź
Witam serdecznie, przede wszystkim to bardzo dobrze, że jest już Pani wolna od leków.
Nie ma Pani z pewnością uszkodzeń mózgu proszę się nie martwić. Objawy, o których Pani pisze mogę być jednak spowodowane odstawieniem leków. Myślę, że powinna Pani
skorzystać z psychoterapii, która pomogłaby Pani porawić koncentracją i zmniejszyć stan rozdrażnienia. Pewnie ma Pani w Jaśle jakiegoś dobrego psychoterapeutę lub psychoterapeutkę. Jeżeli nie to oferuję także konsultacje online.
Pozdrawiam miło


Krzysztof Dudziński


                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz