czwartek, 12 stycznia 2017

Nerwica lękowa



  • Nie mogę sobie w żaden sposób poradzić z nerwicą lękową, co robić?

    Witam serdecznie, mam nerwice lękową i biorę leki Depakinę chromo 300, i Pernazinum 25mg. Czuje się nadal fatalnie i śpię po całych dniach. Jestem zdenerwowana, bo mam zawroty głowy i już nie wiem co robić. Mój lekarz mówi, że opadają mu ręce. Proszę o pomoc, już sam nie wiem co mam robić?
    ODPOWIEDŹ LEKARZA:
    Witam serdecznie, najlepszą metodą pozybycia się nerwicy lękowej jest przyczynowa psychoterapia, a nie objawowe leczenie farmakologiczne, które prowadzi w dodatku do opadania rąk lekarzowi. Pozdrawiam… 
  • sesje terapeutyczne

  • Witam, mam 22 lata, jestem po terapii grupowej 3miesiecznej, na której zdiagnozowano u mnie nerwicę lękową.Potrzebuję kontynuacji indywidualnej terapii, wiele spraw zostało poruszonych, jednak po upływie 8miesiecy od zakonczenia czuję, że potrzebuje pomocy ze strony specjalisty. Czy wizyty co 2tyg są wystarczające ? 
    ODPOWIEDŹ LEKARZA:
    WItam serdecznie , rytm terapeutyczny u mnie wygląda następująco
    1 x w miesiącu wizyta osobista, 1 x w miesiącu konsultacja online (Skype) plus w międzyczasie "praca własna". Pozdrawiam…
    Rozwiązane

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz